1 maj - MC kortege i Norrköping

Vi var 8st tappra själar som trotsade det gråa vädret och åkte till Norrköping i morse. Det var MC-kortege där och vi ville dit! Efter Pålsboda kom ett rejält regnväder. Mitt ställ verkar dock va hyfsat för jag blev inte blöt alls direkt och det var skönt (hade inte varit bra för min förkylning som fortfarande inte gått över!). Vi värmde upp oss med lite kaffe på en mack och forsatte sen. Regnet hade upphört och vi klarade oss från det resten av dan sen.

När vi kom fram parkerade vi oss i en slänt och ganska snart därefter kom en massa hojar åkandes. Kul att se dom! När de åkt förbi hoppade vi på och åkte inåt stan. På väg in sen kom vi förbi kortegen igen och den här gången hoppade vi in i den och åkte med ett tag genom centrum. Trevligt faktiskt och massor av folk ute på gatorna. Tyvärr blev mina bilder inte alls bra men här är några suddiga farbilder iaf *suckar*




Vägen hem gick bra och vi fick några finfina slingriga partier. Kenneth skulle iväg och jobba sen på natten och behövde sova ett tag så vi hoppade över fika hos Maxe och åkte hem. Precis när vi svänger in vid Eurostop börjar det regna igen så vi hade tur ändå!

Kommentarer
Postat av: Lena

kul att ni hann undan vädret någorlunda i alla fall!!!

tänkte tipsa om uddevallas mc-utställning o var inne på Bengalo MC's sida, så får jag se att de tar sabbatsår i år... annars hade det vart ett tips för sommarn... får bli ett tips till nästa år i stället...

( http://www.bengalos.com/ )

Postat av: Sayo

hehe tack för tipset Lena, såg ut att va kul :D får bli till nästa år kanske då :D

2008-05-03 @ 10:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback