söker lugnet

Idag är humöret varierande. Jag brottas med mörker och ibland ser jag ut att ligga bra till medan ibland har det överhand. Svårt att beskriva faktiskt och det går inte riktigt att göra i den här formen. Men jag är inte själv och det finns dom som har det tyngre än mig *skickar en kram och lite positiva vibbar*

Jag söker lugn i tankar och bilder kan hjälpa till. Fotot här nedan togs hos släkten i Ångermanland. Morfars bror har en gård där (i princip på samma ställe där fädenesgården låg) och när vi var upp dit för snart 3 år sen fotade jag en hel del. Kunde jag bara trolla bort myggen (tål dom inte!) skulle jag åka dit på retreat varje år för stället formligen osade av lugn och frid. Jag känner känslan bara av att se bilden.


lugn

Musik är en annan distraktionsfaktor. Idag har det blivit en rejäl blandning. Jag har spelat allt från Depeche Mode, K's Choice, Anna-Lotta Larsson till diverse bland-party skivor. Energin i musiken rycker med mig ibland iaf och idag behöver jag det, för annars vänder dan åt andra hållet. 

~ älska mig som mest när jag förtjänar det som minst ~

Kommentarer
Postat av: IT-mamman

En kram till dig! Hoppas du mår bättre. Jag blev själv så väldigt glad av att se att jag fanns i din länklista. Jag tror du är den första som addat mig (förutom min man och det räknas liksom inte) och det värmde. Förlåt att ja inte har lagt till dig. Ska genast göra det. Kram igen!

Postat av: Sayo

hehe klart jag lägger den i länklistan när jag ändå är där lite då och då ;) och tack, är mer uppåt igen. Kram!

2007-02-23 @ 23:52:48
URL: http://sayo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback