Satt och kollade mina album på Facebook ny...

Satt och kollade mina album på Facebook nyss och såg bilderna från när jag och Kenneth var upp till deras stuga i Tännäs. Jag var så bubblande lycklig då så det var inte sant. Jag önskar att jag sett honom som den otrogna jävel han är lite tidigare, men samtidigt ångrar jag ändå inte att jag träffade honom. Jag behövde känna den där underbara känslan. Det är den jag söker. Jag vill älska någon så mkt igen och snarare mer för tänk vad den kan utvecklas till när man dessutom älskas tillbaks! Kenneth är noginte kapabel att älska någon riktigt för då tror jag inte man kan leva sånt dubbelliv som han gör. Jag är säker på att han har nån ny han är otrogen mot M med för han kan inte vara trogen. Så är det bara. Tragiskt men sant...


Kommentarer
Postat av: Anders V

Förr eller senare så hittar du nog nån, eller så hittar den dig?

2010-10-28 @ 16:49:45
Postat av: Sayo

antagligen. När man minst anar det snubblar man över nåt

Postat av: Farbror Barbro

Har kommit på att det inte e nån mening med att ångra sig saker hela tiden. Se det som en erfarenhet som utvecklar dig själv till en ännu bättre människa. Känner ju inte Kenneth men jag slutar nog aldrig förundras över hur en del kan bete sig. O kommer aldrig att förstå hur vissa klarar av att alltid sätta sig själv framför andra.Egoismen sprider sig allt mer tyvärr. O gör man nåt för nån annan ska man alltid ha nåt för det. Hjälpte em granne att svetsa ihop en del på en kontorsstol här i veckan o sa att jag inget skulle ha för det men igår kom han med en flaska vin. O dyrt vin oxå. Kommer inte våga dricka det. O jag ser det mest som ett bevis på att egoismen har fått ett starkt fäste i vårat tankesätt när man inte kan få en tjänst utan att tänka att nu måste jag köpa nåt till den som hjälpte mig. Hmmm, vilken avhandling det här blev. Märks det att jag går igång på folks beteenden?

2010-10-31 @ 08:56:32
Postat av: Sayo

Jo, men jag förstår hur du tänker. Sen tycker jag inte att det är fel att du fick en flaska vin för hjälpen. Han ville ju bara visa att han inte tar dig för given även om han vet att du skulle gjort det gratis

2010-10-31 @ 12:07:45
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: Farbror Barbro

E ju egentligen inte hans gåva jag e emot utan snarare just det att man inte kan göra nån en tjänst utan att det ska ges nån gåva eller betalas för det. Tom när jag hjälpte min syster att flytta undrade hon vad jag ville ha. Ser just det tänket som ett tecken på hur samhället mer o mer håller på o blir. Apropå kenneth så läste jag nyss i expressen om en tjej som upptäckte att hennes karl sen 21 år var gift med ytterligare en kvinna o hade även två älskarinnor. Så folk e....

2010-10-31 @ 14:07:18
Postat av: Sayo

ja jämfört med henne hade jag tur ;)

2010-10-31 @ 21:17:23
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback