barnkramar

är underbara! Igår var jag barnvakt hos Carro och Klas. Tvillingarna sov och Alice fick lite egen tid med mig och så hon var helnöjd när mamma och pappa åkte. Hon är supersöt så vi hade riktigt trevligt lördagsmys innan hon däckade. En mysig kväll och jag gosade lite med tvillingarna också innan de somnat såklart även om mitt fokus låg mest på Alice.

När hon sen somnat så blev det lite zappa på tv'n och lek med min ferarri (acer minin som heter så hehe). Pierce Brosnan var på tv och han funkar alltid att dreggla över ;) En mycket bra kväll med andra ord!

Kommentarer
Postat av: S.

Pierce Brosnan ??

Pierce Brosnan ???

Pierce Brosnan ????



Jösses ..... det är ju som okryddad kyckligfilé, smaklöst ;-)

2010-05-10 @ 13:51:14
Postat av: Sayo

GAH,och du ska yttra dig?! jag säger bara Paris Hilton, YUCK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback