Kent-mania del 2

ok, nån mani har jag inte direkt men det funkar som rubrik :D

Nu har jag varit iväg på konserten. Jag, Carinne och hennes kollega Birgitta började på Clarion och sen gick vi mot nya Conventum arena. Det var svinkallt ute och väl där insåg man att det var rejäl KÖ! Som tur var så flöt det faktiskt smidigt och kön rörde sig hela tiden framåt i vettigt tempo så man överlevde trots kylan.

Arenan fungerar faktiskt bra för konsert. Jag gillade den iaf. Vi behövde inte vänta alltför länge innan förbandet körde igång. Det var nån snubbe som kallar sig "Familjen". Måste erkänna att det inte fick igång mig även om man kunde dansa till det.

Själva Kent dök sen upp och gjorde en riktigt bra show. Jag har ju inte lyssnat på dom sådär kanonmycket men under veckan nu har jag kört senaste skivan en del och det var ett bra drag för då kände jag igen de flesta låtarna iaf. Snyggt gjort med ljus och video också.

Lite kul var det också att upptäcka att mobilfotona blev riktigt bra trots att jag inte förväntat mig det! Här kommer några av dom!
image72

image73

image74

Läs här på
NA för att se vilka låtar som spelades och lite fler bilder.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Härliga bilder! Jag var på deras konsert i Stockholm i höstas och var helt fascinerad av musiken och ljusshowen och videoklippen i bakgrunden!

Postat av: Kellerman

Kent var helt klart bäst 1995, utan lasershow och Depeche synthar. Har blivit rena svärmorsdrömmen numera.

2008-03-26 @ 20:49:08
URL: http://klrmn.blogg.se
Postat av: Sayo

hehe jag gillar iof depechesynthar ;)

2008-03-28 @ 23:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback