en sak leder till en annan...

Som sagt innan så pluggade jag in mp3n (Aldrig Fucka Upp av Jens Lapidus, har kommit in i den nu så den är helt ok men inte lika bra som Snabba cash) och promenerade upp på stan. Gick förbi Janis kontor och såg att han va inne så jag gick in för en kaffe och liten pratstund innan jag fortsatte för att köpa mobilt bredband. När jag ändå var där så passade jag på att kolla på mobiler. Min Ericsson K750i som jag har nu börjar strula med joysticken (tydligen ett mycket vanligt fel på den). Det är inte speciellt mycket än men jag tänkte att man kan ju kolla iaf när jag ändå är inne i affären....

... jag borde kunna gissat att det inte va så smart. :D Tja, eller så var det smart, beror på hur man ser det. Blev ju så att jag köpte en telefon samtidigt som jag köpte bredbandet till lappen *s* En sån här blev det:

Sony Ericsson K810i

Nåja det är alltid kul att shoppa så jag är nöjd :D. Jag fortsatte sen till mitt favorit baguetteställe:
La Baguette för att käka och skriva lite. Alltid lika god mat och ett superplus för bra service då ägaren alltid är lika trevlig och småpratar lite när han känner igen mig (brukar sitta och skriva där ibland i perioder och det vet han).

Promenerade tillbaks från stan också så idag har stegräknaren gått över 12000 steg vilket jag är mycket nöjd med! Jag har börjat använda stegräknaren lite för att få koll så jag rör mig lite mer eftersom jag normalt är grymt lat :D Det har i alla fall fungerat och jag blir peppad över att se att man ökar på och det utmanar en att ta en extra runda ibland.

Poppar lite Kid Rock. Riktigt bra skiva faktiskt. Tack för tipset Lena! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback