En dag på stan...

För en gång skull vaknade jag tidigt idag :D Jag skulle fika med Kattis på Java kl 10. Bra det så man kommer igång! Vi hade en lugn morgon och hon gick hemåt vid 12 tiden och jag träffade Anne för lunch på Gröna Grodan. Mumsiga sallader, bara att konstatera! Sen gick vi neråt Wadköping och sen upp genom slottsparken. Anne har ju inte varit i Sverige och Örebro på sommaren så det var lite annat än vad hon sett förut.

Anne leker turist :D


I Örebro pågår också utställninge Örebro Open Art och den här glas/spegel kyrkan är en del av det tror jag. Fin är den iaf!

När jag kom hem vid fyra-fem tiden idag så han jag knappt sätta mig vid burken förrän kenneth kom förbi på MC. Vi hann med en åktur på Norra  Bro-vägen och en glass i solen. Finfint åkväder idag! Man blir så glad när solen skiner så här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback