Nackspärr, eller nåt sånt

Vaknade imorse och kände mig rätt ok, om än trött. Men ju längre morgonen gått så har det börjat dra nåt i nacken det känns som en tråd från ena skulderbladet och upp till huvudet och den tråden spänns mer och mer. Inte najs. Kanske ska försöka boka in massagen jag köpt på dagens deal?!!

Nåja, först lite ärenden. Jag började med fotvård för att hon skulle kolla av hur min stortånagel mår. Den varar, mysigt värre, men verkar i övrigt rätt ok. Inte tog hon betalt för den kollen heller, det kallar jag service!! Kan varmt rekommendera
Barfota.net för det är guld värt och dom är så proffsiga!

Idag är kaffe min vän. Dax för ny "fastedag". Annars har jag spanat lite på födelsedagspresent till gudsonen och ska snart förbi gymmet för att förnya årskortet. Gött med semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback