ingen facebook, bara så ni vet

Vietnam verkar ha block på facebook. Skulle nån veta nåt bra sätt att komma förbi det så kan man gärna slänga iväg ett mail till min hotmail. Annars får ni överleva med denna :D

Min infektion på benet verkar ha gett sig, ser bara hemsk ut (typ blåmärkesaktig innan det blir blått liksom) men istället har jag en supersvullen fot, typ på ovansidan av foten. Jag är inte helt säker på om det är samma skit som jag brukar få (det på benent var typiskt sånt men det här ser inte ut så och dessutom har den röda svullna delen börjat krypa uppåt. Ska be guiden om hjälp så får vi se om man kan få några magiska piller. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Milla

Usch, vad det låter härligt på den där båten.. Vi är INTE avis... ;)



Har du hittat nåt billigt sätt att surfa, eller? Är det inte dyrt därifrån?

2011-11-15 @ 11:59:04
Postat av: Kattis

du kommer säkert att få det superroligt när du köpt dina magiska piller.... :) myggbettet lär du glömma på ett kick! :) har polat med grannen idag. Jag fick låna hans slagborrmaskin och den gamla byrådirektören konstaterade att det där inte var nåt för tjejer! Jag har gjort ett jättestort hål men inte djupt alls.... :S

2011-11-15 @ 13:12:33
Postat av: Sayo

Hotellen har oftast gratis nät så det är ingen som helst fara, dock kan det vara lite svajigt på vissa ställen men här funkar det finfint. Dock har jag oftast inte tid. Nu borde jag tex sussa istället. Klockan är 21.25 här men jag har väckning 03.00 för att ta flyget till Hue... GÄSP!



Kattis, snyggt jobbat med borren ;) och det blev inga magiska piller, jag fick en salva guiden fixat så jag tog den, lite ipren och ska sussa så ser vi hur det blir.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback