trevlig kväll!

Idag hade vi konsert i Stora Mellösa kyrka (GORM, mms bilden jag försökt blogga upp har inte alls velat idag) med bästa KFUM VOXETTE! Vi har varit där och repat större delen av dan och det har varit mycket trevligt! Jag har världens bästa kör, så enkelt är det :D Dessutom låter vi bra! Det allra trevligaste är att vi har en konsert imorrn också så vi får sjunga snart igen!

Efter konserten var jag haemma och kastade i mig lite mat och åkte sen ut på stan och mötte Carinne som dragit ihop ett gäng kompisar och hade varit och ätit på Coco thai så jag hann få en kaffe där medan dom avslutade. Carinne är suverän på att fixa såna här grejer. TACK vännen! :D

Therese fick finna sig i att få den fina födelsedagssången spelad för sig eftersom hon fyllde år för inte så länge sen! Moahaha, alltid roligt när det är för nån annan och inte en själv hehe!

Sen hamnade vi på uteserveringen hos East West. Dom är så mysiga där :D Bosse och hans kompis sprang förbi en sväng och sa hej också. Det visar sig att världen är liten eftersom hans kompis tydligen är sambo med en av mina körtjejer ;)  Nåja där ser man! Och en av tjejerna som var med i mitt gäng jobbar med två av mina andra körkompisar :D
Nåja nu ska jag kolla hur konserten blev för nu har videon tankat över till burken :D
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback