solig lördag

Det känns som en riktigt bra dag idag. Man blir glad bara av att titta ut genom fönstret och inse att det är sol ute! :D

Igår var jag och Kattis på ett instruktörspass med cirkelgym. Det verkade riktigt vettgt så vi köpte ett 10kort för att prova och se om vi tar oss iväg som vi ska. Förhoppningsvis blir det fredag eftermiddag så då tar jag mig dessutom från jobbet i vettig tid ;) Det är på nyöppnade
Motionsform (gamla systemet vid krämaren).

Igår kom också mamma ner till stan. Milla och Jonas hämtade henne och var på ikea medan jag tränade men sen landade alla hos mig och Jonas lagade mat (fylld lövbiff med pommes, beasås och grönsaker, MUMS! och jag åt inga pommes, yey!).

Mamma slaggar här och ska vara på en släktforskningsgrej på Conventum i helgen så nu har hon åkt dit och var jättepeppad när hon ringde och uppdaterade. Verkar va mkt intressant där. Kul för henne!

Själv har jag en lugn och skön morgon. Lite slösurf, har tvättat en maskin och nu ska jag försöka fixa lite innan jag tar mig upp på stan för en fika med Kattis och kanske titta hur mobilmarknaden ser ut. Jag är lite sugen på en ny faktiskt... ;) VI får väl se!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback