babies, babies, babies!

Jag tror att det är babyfeber överallt nästan nu. Det känns så i alla fall och jag är jätteglad för alla som har småbarn eller väntar nu. Det är en vemodig känsla också eftersom jag älskar ungar och gärna skulle ha en hög, men inte utan hela paketet liksom. Jag vill DELA det med mannen i mitt liv men dessvärre är han inte direkt lätt att hitta...

Tack och lov så fick inte jag och Kenneth barn... fy vilket helsicke det hade varit! Nu var det bara att plocka ihop de få grejer han hade här och vinka hejdå... Däremot blev han pappa till en son ju i början av juli... tja, bara att räkna månaderna så ser man att vi var fortfarande ihop när hon blev gravid... det är bara att konstatera att jag aldrig kommer att kunna förstå hur man kan göra så.

Millas lilla underbara pyre ser jag verkligen fram emot. Hon gjorde riktiga aliensparkar sist jag var där och hälsade på och det är häftigt att se och känna och man kan bara föreställa sig hur det blir när hon är riktigt höggravid hehe Nu är hon ju bara i vecka 29!

Min korridorsfamilj fick tillökning också nyligen. Daniel och Camilla fick en bedårande liten Ruben så självklart ska jag i rollen av korridorsmamman dit och inspektera tillskottet nån gång framöver ;) Bilderna är underbara iaf!

Ser fram emot att få se Eurydis lilla underverk nån gång framöver också och jag gläds enormt över gravida vänner hihi. I brist på egna så är det tur att man har dom i närheten och fler blir det!

Annars har jag återknutit bekantskapen med en charmig, gammal vän. Mycket trevligt faktiskt! Tiden går fort men roliga minnen finns kvar!

Kommentarer
Postat av: Mariah i Frankfurt

Livet blir inte alltid som man vill. Det är bara att hacka i sig. :-( Och killar är en annan sort med konstiga sätt att resonera. Tänker på dig i alla fall!

2010-08-06 @ 10:17:14
Postat av: Sayo

Ja jag vet Mariah, life is weird sometimes...

Tänker på dig med. Kram!

Postat av: Anders V

Jag hoppas "och tror!" att du hittar en bra man i framtiden :)

2010-08-06 @ 21:10:27
Postat av: Alma

Herregud, härvan bara växer, han väntade barn i smyg också? Ja se idioter.

2010-08-07 @ 13:31:18
URL: http://almadrake.blogg.se/
Postat av: Sayo

ja, jag har slutat bli förvånad nu...

2010-08-07 @ 16:07:06
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: Milla

"bara i vecka 29"

hehe, och vi som börjar stressa över hur kort tid det är kvar.. vi är ju snart nere på ensiffrigt i veckotid, liksom. ;)

Det står inte på så är vi i september, och då kan vi säga "nästa månad ska vi ha barn"... :)

2010-08-07 @ 16:27:20
Postat av: Sayo

jaja, men du vet vad jag menar och magen lär inte bli mindre tills dess ;)

2010-08-07 @ 17:27:21
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: Lena

det e en riktig babyboom i år med verkar det som! har oxå massa nya individer eller kommande runt mig o min bekantskapskrets.

Din tid kommer den med, allt har sin tid o du, han den där mister right, han finns där ute någonstans o irrar omkring o letar efter dig...

2010-08-10 @ 09:51:40
URL: http://lenaspingler.blogg.se/babysnack
Postat av: Sayo

japp, är det meningen så händer det, så enkelt är det :D

2010-08-10 @ 10:19:08
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: tsor

jaha där ser man... tråkigt... det finns någon där ute... som är ämnad dig. "Nynnar på låten; Av längtan till dig"

2010-08-20 @ 07:52:00
Postat av: Sayo

gulligt av dig tsor!

2010-08-20 @ 18:47:50
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback