älskar min syster!

Jag fastnade på jobbet idag (ovanligt) och åkte därifrån vid sju. Ganska trött och på väg hem så funderar jag över vad jag ska käka. Bestämmer mig för lite småplock eftersom jag inte orkar laga nåt. När jag sen kommer innanför dörren hemma märker jag att det inte nån post på golvet så jag börjar misstänka att Milla varit förbi. Jag tittar på anslagstavlan där hon brukar lämna meddelande och där står att hon ställt lite sallad i kylen!

Min syster gör en grymt god sallad och det blev precis rätt plus att jag inte ens behövde göra nåt mer än bara sätta mig och äta. ÄLSKAR min syster!!
TACK!

Kommentarer
Postat av: Magnus

mums :)

2009-09-07 @ 20:50:28
Postat av: s.

du har tur du som har en sådan snäll syrra =)

2009-09-07 @ 21:44:04
Postat av: Sayo

ja hon är underbar :D

2009-09-07 @ 23:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback