Vovvisbesök igen!

Efter en sväng hemma i Viks har Milla och Nona kommit tillbaks till mig igen. Om ni inte hängt med så är hon tillfälligt inneboende hos mig sen december då hon gick isär med sin sambo. Hon bor i Viks hos päronen och hos mig när hon behöver vara i Örebro. Hon har fått lägenhet nu (hopplöst svårt eftersom dom nollställde hennes poäng på öbo när hon flyttade från gubben...) och den verkar jättemysig. Tyvärr ligger den i Vintrosa men hundmänniska som hon är så trivs hon nära naturen och det är det där så det blir nog jättebra.

Hennes företag
Waggingtails.se har kommit igång mer och mer också och nu är jag hundvakt medan hon är iväg på jobb med en kund och ikväll har hon Rallylydnadskurs igen så det är jättekul att se henne igång!

Det är tur att man har en förstående karl som vet hur det är att hjälpa syskon igång! Älskar dig Kenneth!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback