Promenad i blåsten

Carinne messade imorse och frågade om jag skulle med på en promenad och jag var inte sen att haka på. Har varit sådär lagom seg i helgen. Det blir så när veckorna är för intensiva så det var skönt att komma ut i luften lite. Vi sågs vid bussbron och promenerade ut till Naturens Hus och åt lunch. Vi träffade på Jonas och Sara där lite spontant och åt ihop. Sen gick Carinne och jag en runda innan jag tog mig hemåt. Hon hade stegräknaren med så vi såg att det blev en tur på 6km som vi gick iaf så det känns klart godkänt!

Det är verkligen så underbart skönt med vår och att det blivit så grönt ute!!
Här är Carinne vid ett av konstverken längs lilla å-promenaden.

En liten snok låg och solade på stigen när vi gick också.

Nu är jag hundvakt åt Nonisen medan Milla är på kurs så det blir nog en liten promenad med henne med snart innan jag ska sätta mig och rätta klart uppsatserna åt niorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback