på torsdagar spelar det ingen roll hur trött jag är!

Som vanligt en lång dag idag och jag har kommit i säng alldeles för sent den här veckan och jobbat bra mycket mer än jag borde. Vi hade apt till 18 idag och ett kort möte efteråt gjorde att jag kom från jobbet 18.40 så det blev en mkt rask promenad strax över stan och kommer svettig fram till KFUM för körövning med Voxettorna och som alltid sänker sig lugnet och jag mår bara så bra!

Jag älskar verkligen mina voxettor och tackar min lyckliga stjärna (och Camilla som gav mig Annas nummer!!) för att jag hittade dom. Jag har ju alltid älskat att sjunga och oftat sjungit i kör när jag var yngre men inte hittat rätt här i Örebro förrän nu. Mer rätt kan det nog inte bli för det ger en sån grym kick och glädje att jag inte kan beskriva det.

Så oavsett hur lång veckan varit, hur lång torsdagen och att jag aldrig är hemma före 21.30 på torsdagarna så är det värt varenda minut och jag har ändå mer energi när jag kommer hem trots en lång dag.

Idag har vi sjungit lite vackra låtar till ett bröllop vi ska sjunga på i september och så har vi varvat det seriösa med att bygga på partyrepertoaren med Barbie girl och Svordomsvisan! Här har du ett smakprov om du missat den, BONNLURK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback