MC och trevligt möte

I fredags åkte jag och Kenneth med 12 andra motorcyklar till Norrköping för att titta på en stor MC kortege där. Det var skönt att vara upptagen så man slapp tänka faktiskt. Torsdagkvällen var klart jobbigast när jag kom hem till tomheten men sen har jag sakta men säkert landat även om man tittar långt efter varje flat-liknande hund.

Det blev en kanonfin dag och perfekt för MCåkning. Kortegen var bra i år, precis som förra året men det tråkiga var att dom inte stängt av bilarna längs den rakan där vi satt så det kom vanliga bilar samtidigt som hojarna och det förstörde lite faktiskt. Här är iaf lite foton. Det är svårt att få bra foton och fokus hamnar oftast snett. Jag är inte tillräckligt bra för den här sortens fotografering helt enkelt men ni får iaf en känsla för hur det var.





Efteråt åkte bunkersgänget hem medan jag och Kenneth stannade kvar för att träffa lite folk vi känner från nätet. Det blev en mkt trevlig lunch med dom i solen och jag ser fram emot att träffa dom fler gånger! Jag lyckades bränna ansiktet rätt fint också så jag har snygg solglasögon-bränna nu *suckar* nåja det lägger sig väl förr eller senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback