födelsedagar och Kanadaminnen!

Under veckan har det varit lite födelsedagar så jag skickar ett stort grattis till alla som fyllt *stort jubel*

En av dom är Michael alias Bunnyman. Han är från Tyskland, fyller 34 som mig och pluggade med mig i Victoria, Kanada läsåret 99/00. Han älskade kaniner och tog extra hand om alla söta kaniner som bodde på campus. Speciellt dom på vår Quad (den fyrkantiga gården vid vårt studenthus).


Michael vid en av våra sushimiddagar. Första gången jag provade sushi var i Kanada och jag blev frälst direkt!



Jag vid entreskylten till campus


På min födelsedag i Kanada var jag och fikade med Anna och Karro (svenska tjejer där, se första bilden) och på kvällen var jag till Ferris' oyster bar & grill med Jann och Mad, mina martinigirls. Saknar dom nå sanslöst ibland. Vilka underbara minnen man har. LOVE YA!!
På St Patrick's day var jag och gänget jag bodde med till studentpuben och drack lite grön öl i trevliga vänners sällskap. Mad (Madeleine), som jag sitter bredvid på första bilden, är nämligen från Irland. På andra bilden har vi Jann, Dario, Ian, Amanda och nån mer snubbe som inte hängde med oss så ofta. På den tredje bilden har vi ____ (gah, har glömt namnet), Carol, Michael (Tyskland) och Mad (Irland).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback