Americas best dance crew season 3

Jag kan inte hjälpa det med Quest crew har varit mina favoriter sen första avsnittet! Många andra grupper är suveräna men jag har helt fastnat för dom här killarna. Några av dom var med i SYTYCD och det kanske spelar in eftersom man sett och gillat dom redan där men döm själv, eller hur är dom bra?!!

Det här klippet är från week 2. Den här veckan var temat olika fysiska saker och den här gruppen skulle ha med kickboxning på något sätt. Dom lyckades bra! Hok's segergest på slutet är så skön :D




Här är vecka 3 när dom har Britney Spears som tema och måste göra delar av koreografin med ögonbindel.


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag kan kolla på britney-dansen hur många gånger som helst, så j-a bra!

2009-03-08 @ 01:09:01
Postat av: Sayo

jag kan bara instämma :D kollar du på Quest Crew på youtube så hittar du fler klipp. Tre av dom har varit med på Amerikanska So you think you can dance och klarat sig riktigt bra faktiskt så man diggar det ännu mer när man såg dom där!

Delar av dom var med i Sickstep crew förut om jag fattat det rätt.

Kolla den här länken tex:

http://www.youtube.com/watch?v=6fWV0fVYZhs

2009-03-08 @ 15:55:31
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback