Nostalgipop och garderobsrensning

Oj oj oj, jag lyssnar på kompisens radio och vi har suttit och tvärspånat 80- och 90-talspop. Snacka om underbar nostalgitripp! Snacka om allsång (för oss som lyssnar på radion då) när vi nyss spelade Trolls Jimmy Dean


Jag håller samtidigt på att rensa garderoben. Det är verkligen välbehövligt för jag har inte gjort det på åratal och jag har hur mkt skräp som helst där! Därför är det suveränt att poppa bra musik samtidigt så man dansar runt och provar vad man fortfarande kan ha på sig och inte. Ganska deprimerande provning så därför är det bra med bra musik!

Nu är det I reeemeeeeembeeeeer youuuuuuu (sjunger med) med Skid Row :D Fatta är man var på Guns n' Roseskonserten '90 och dom var förband, jag höll på att storkna för Sebastian Bach var ju såååååå snygg (asgarvara)! Bör betänkas att jag var 15... hehe



Den här snubben var också given affisch i flickrummet en sväng ;)

Kommentarer
Postat av: J

Jag väntar med spänning på din egen inspelade coverskiva.Jag betalar bra ;)

2009-06-26 @ 21:47:47
Postat av: Sayo

hehe då får du vänta :D

2009-06-27 @ 10:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback