morrn morrn!

Det blev en mycket trevlig kväll igår! Kenneth kunde tyvärr inte komma med och det var lite trist, men det blir fler gånger! Jag lånade Millas bil så slapp vi strula med buss upp. Vi ställde oss vid Kattis och Linus och hann över till dom och Chrille fick en guidning i lägenheten. Dom har verkligen fått det jättesnyggt!

Sen gick vi till Efesos och käkade. Det blev ett klassiskt kycklingspett med couscous för min del och glass med grädde och chokladsås till efterrätt. MUMS!

Efter middagen blev det film. Vi såg
Gomorra. En italiensk film om maffian. Ganska rörig och tragisk men det var väl meningen för att visa hur livet är där egentligen... Filmen var helt ok, men samtidigt gjorde sättet den filmats på att jag inte berördes på samma sätt av den. Nåja den var bra och jag är glad att jag sett den men har inget behov av att se den igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback