Älskar mina Voxettor!

Idag hade vi sommar avslutning hemma hos Maria S ute i Lillån. Jättemysigt var det och vädret var strålande (nästan FÖR varmt men det säger vi inte för jag ska inte klaga nu när vädret är underbart!). Nu har vi alltså sommaruppehåll och jag saknar redan repetitionerna... Tur att Annas stämfiler finns så man kan skråla med i dom när man får för mkt abstinens, eller så slår man igång videon till nån av konserterna, det funkar också att skråla med i :D

Jag ska som sommarprojekt försöka lära mig editera lite och fixa småklipp i pinnacle. Wish me luck :D (typiskt ett av mina små projekt, lär se till att dom blir av nån gång också då och då inte bara på idé stadiet!). Sen ska jag ju fixa bildgalleriet till voxette.se, hm, bör fixa till min egen sida också, den är tämligen icke existerande hehe, nåja snart är det lov ;)

Tjingeling och skrål på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback