solig tvättdag

Efter alla besök så har det blivit aningens tvätt eftersom jag inte hunnit tvätta emellan plus att det går åt en del lakan och handdukar :D Idag har jag haft tvättdag och det är tur att det är soligt och fint för det har hunnit torka jättebra ute så jag har kunnat köra 3 maskiner idag. I vanliga fall blir det fullt efter en om jag hänger inne bara så det känns bra.

Det blev en genomgång av köket också så det känns skönt att ha det renskrubbat. Ni som känner mig vet att jag är lite för slö på städning ibland hehe.

I övrigt rådde murphys law idag. Kenneth försov sig och blev sen till jobbet där han skulle göra lite snabba mätningar innan han skulle komma förbi mig för en mc-tur. Det gjorde att han stressade lite extra eftersom det för en gångs skull var kanonväder när vi tänkt åka. När han sen väl skulle åka hit så startade inte hojen!

Efter en massa skruavnde så visade det sig vara tändspolarna som var trasiga så han åkte över hela stan för att fixa nya men det fanns inga så till sist åkte han till Västerås. Nu funkar den iaf men när han väl fick klart allt var det för sent för att åka :( Nåja bättre lycka en annan gång antar jag. 

Kommentarer
Postat av: Farbror Barbro

De ju så att man känner igen sig. Det som kan strula strular o det som inte kan strula strular det med...

2009-07-23 @ 09:53:40
Postat av: Sayo

ungefär så han kände det igår ;)

2009-07-23 @ 12:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback