softad fredag

Det har varit en lugn dag idag. Jag tog en skön sovmorgon, låg kvar i sängen och läste en bok och sen tog jag mig upp på stan för lite fika med Carinne, Eurydis mfl.

Jag hann också käka på La Baguette och skriva lite. Jag tycker om att sitta på nåt fik och skriva ner lite tankar och funderingar. Han som äger La Baguette tror stenhårt att jag kommer att publicera nåt i framtiden och då ska han skryta om att jag minsan satt där och skrev :D jag har försökt övertyga honom att det jag skriver bara är för mig själv och ingen annan men han fortsätter benhårt tror att jag ska skriva en bok hehe. Nåja vill han tro det får han gärna det :D För mig är det iaf bara ett sätt att sortera tankar. Ska man få ner dom på papper måste man liksom sortera dom lite innan så det är rätt skönt faktiskt. Plus att deras baguetter är verkligen goda! :D

Nu var det egentligen meningen att jag skulle sätta mig och jobba lite på kvällen. Hittills har jag diskat, satt igång en tvättmaskin och så skulle jag bara slå igång lite bakgrundsmusik och samtidigt lite snabbt kolla igenom sidorna där jag brukar vara... och vips har jag nu fördrivit snart 2h här ;) Procrastination is the name of the game säger jag bara...

Jag uppdaterar lite bilder som fotats under promenader den senaste veckan.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det där ser inte helt omysigt ut! glada hundar o massa snö att busa i! kan ju knappt bli bättre...



eller ja, en varm sommardag vid vattnet o glada hundar e inte fel det heller :)

2009-03-01 @ 22:17:32
Postat av: Sayo

hehe så sant så!

Postat av: Kenny

Dom är så söta dom små liven, vill verkligen ha en liten vove

2009-03-04 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback