Nya steg...

En ny fas av mitt liv har inträtt... Jag är singel igen och det känns vemodigt. Mest för att drömmen om hur det skulle kunna vara inte blev helt verklig. Jag vaknade väl upp och insåg att ibland går det inte, hur mycket man än vill.

Kenneth och jag hade i alla fall en jättemysig dag idag och har pratat igenom det hela och kommit överens om att det är bäst för oss båda att vi går isär. Det är vemodigt men inget som kommer direkt plötsligt utan det har växt fram under hösten, hos oss båda tror jag faktiskt. Vi är inte på samma ställen i livet och behöver prioritera olika saker.

Jag mår i alla fall ganska ok. Det är på något sätt skönt att vi bestämt oss även om jag samtidigt sörjer min dröm. Nu gäller det att se åt vilket håll vägen fortsätter sen, men den går i alla fall framåt, ett steg i taget...

Kommentarer
Postat av: Farbror Barbro

Tråkigt, tråkigt, men som sagt, ibland kan det vara bäst att sära på sig.Skönt att ni e vänner iaf, sånt e viktigt kan jag tycka. Tär lite mindre iaf...

Postat av: J

Det är alltid svårt med avslut.Jag hoppas bara att du skall må bättre.Vet inte din dröm,men en person som dig förtjänar inget annat än en riktigt bra karl!kram

2009-12-20 @ 20:04:24
Postat av: Kat

Tråkigt att höra vännen, håller tummarna för att du landar som jag sen. Starkare och sundare än nånsin! Många kramar till dig!

2009-12-20 @ 21:25:46
Postat av: Alma

Jag skulle just kommentera något om ett steg i taget, men se det kom du ju fram till själv. Så lämpligt att vi har en familjemyshögtid framför oss, inget är så läkande som syskonkärlek och knäck. Min tandläkare skulle dock inte hålla med mig.

2009-12-20 @ 23:44:30
URL: http://almadrake.blogg.se/
Postat av: Sayo

min knäck smälter riktigt bra i munnen och fastnar inte alltför hemskt i tänderna så det receptet går jag på ;)



Tack allihop kram

2009-12-21 @ 07:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback