Välbehövlig helg :D

Det har gått lite för långt med jobbet den här perioden med omdömen... Jag måste verkligen skärpa till den delen! Igår var det fredag igen och den här gången fastnade jag inte på jobbet utan min gamla granne Peter plockade upp mig vid jobbet när jag slutade. Han och David som tillsammans är duon Par i Pop hade varit i stan för att intervjuas för Radio Örebro. Dom är nämligen veckans artist nu den kommande veckan (GRATTIS!). Hur som helst skulle Peter låna min bäddsoffa och så skulle vi ut en sväng.

Kenneth kom förbi hemma hos mig så han fick träffa dom och sen åkte han hem för att plocka ihop crossen (han var ute och körde imorse hehe han avlade rapport nyss och lär inte kunna röra sig imorrn av träningsvärk hehe) och vila. Peter och David satt här och spelade gitarr nästan hela kvällen och vi skrålade så grannarna måste ha undrat vad vi haft för oss. Attans va kul det va!

Senare så tog vi oss ut till Stallyktan och joinade deras fd bandmedlem Daniel och hans tjej + kompisar. Mkt trevligt och en massa babbel. Vid 12 tiden begav vi oss hemåt. Ganska lagom och det känns att man jobbat i veckan. Jag är fashinerad över att jag inte var tröttare faktiskt :D

Imorse fick jag en rejäl sovmorgon och nu har vi bara softat och killarna har repat inför en livespelning på Tvärsnytts Eftersnack den 3 december medan jag hinner bara ta det lugnt, blogga lite osv. Det bästa är att det bara är lördag och jag har en skön ledig dag imorgon också! Underbart med såna här dagar och jag är bara på grymt bra humör!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Bra sida med lite av varje



Fastna inte framför skolbänken nu bara

Nu är det en ny vecka o nya tag :)

2008-11-25 @ 21:25:40
Postat av: Anonym

Hehe halloj Magnus :D kul att se att du börjat våga kommentera! Välkommen!

2008-11-26 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback