So you think you can dance?!!

Jag tror iaf inte jag kan det, men jag älskar att kolla på det! Fastnade redan första amerikanska säsongen och det är riktigt kul att se Skandinaviska versionen som går nu (avsnitten finns på kanal5.se om ni missat dom). Det är riktigt kul att det finns så många BRA dansare och jag kan inte låta bli att tycka att de svenska killarna var bäst under auditionsvängen. Fanns många där som var bättre än några av de danska och norska som kom med, men så är tävlingen så inte mkt att göra åt det.

Den här veckan åkte en av de svenska killarna ut. Robin heter han och har en grymt skön stil. Hans sista solo var jätteläckert och jag tycker INTE han skulle åkt ut!! Annars är mina favoriter faktiskt Daniel och Emma, båda från Sverige. Siv från Norge är också bra iof, hon och Emma ligger nästan jämt i mina ögon i alla fall.

image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback