Midsommar

I torsdags köpte jag en laptop! Riktigt kul! Tog med den när jag på kvällen åkte upp till päronen med Milla, Jörgen och vovvarna. Kenneth var inte riktigt i form så han skickade iväg mig så fick han vila i lugn och ro ;)

Det blev en lugn midsommar med en trip till hembygdsgården som vanligt samt en MASSA god mat och även ett parti canasta (damerna dominerade!) Var ute på lite vovvepromenad/bad och fotade en hel del :D här kommer ett urval.



Idag har jag annars bara tagit det lugnt, varit lite med Kenneth och haft fikabesök av Kattis från Ludvika och hennes karl också då. Riktigt trevligt att träffas igen!

Annars är det bara underbart att konstatera att man har SOMMARLOV!! :D


Kommentarer
Postat av: Kattis

Tack för en trevlig fikastund igår! Himla kul att ses två gånger på kort tid efter ett längre uppehåll! Ha det så skönt i veckan - vi hörs! Kram

2008-06-23 @ 08:50:59
Postat av: Milla

Aaaww, mina sötisar! :)

2008-06-23 @ 12:25:35
Postat av: Sayo

hehe jepp tack detsamma Kattis och vi hörs!



ja eller hur milla, bedårande som alltid!

2008-06-23 @ 12:56:31
Postat av: Alma

Vilken badglädje! Jag uppskattar även inslaget av människa i hundbilderna, hej Milla!

2008-06-23 @ 21:24:11
Postat av: Milla

Hej Alma! :)

2008-06-24 @ 00:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback