grönt är skönt

Min absoluta favoritfärg är grönt... nån som lyckats undgå att märka det?!  När jag nu bytte brillor senast så bidde det såklart gröna bågar. Se själv :D fast jag va lite trött då så jag ser lite extra mosig ut på bilden hehe.
 


I övrigt har det varit en lugn dag. Jag och Milla skulle börja våra förmiddagspromenader idag men det blev sen kväll för oss båda så vi backade redan första dan hehe typiskt! Annars har jag bara varit SEEEG som sjutton idag tyvärr. Har åtminstone tvättat och lite sånt så nåt vettigt gjordes men inte mycket. Är glad över att jag uppdaterat nätet hemma så nu har jag lite bättre lina här. KUL!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Nästan lika brillor som jag har, men jag har svarta.

2008-06-29 @ 16:00:38
Postat av: Sayo

hehe ja jag har som sagt var blivit besatt av grönt så va tvungen att ha såna :D

2008-06-30 @ 00:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback