Uppe igen!

Det var som jag sa igår, jag behövde rensa kanalerna lite och idag är jag back in business igen.

Tog en skön sovmorgon imorse och läste lite i sängen innan jag pallrade mig upp runt 12 tiden. Carro ringde och frågade om jag ville fika med henne och Alice (3år) på stan så jag hakade på direkt. Vi gick lite och kollade och jag hittade två vanliga tröjor på en outlet och köpte lite av Valrhonas årgångschoklad. MUMS! En ruta sånt då och då funkar även med points!

Vi fikade på Wasa och sen gick vi till parken och lekte lite innan jag begav mig hemåt igen. Nu ska jag bara byta om och sen åka på lite fördrink. Carinne fyller 35 år imorgon och då åker hon till Frankrike så vi firar lite mindre nu med middag på
Coco Thai. MUMS!

Kommentarer
Postat av: jimpz

Kahrim Al Mahmood

2008-07-21 @ 18:12:46
Postat av: Sayo

haha nej inte riktigt :D

2008-07-21 @ 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback