typiskt!

Jag somnade en sväng på soffan på eftermidagen och efter en halvtimme ungefär ringer Kenneth och kommer för att hämta upp mig på hojen. Det är Bunkersonsdag = åkning. Eftersom han har beredskap på jobbet var det inte säkert att vi kunde åka så jättekul när han ringde. Fick bråttom att ta på stället vilket inte är det svalaste när vädret är så här. Jag var tidig och väntade ute... bad move... klart svalare inne i min lägenhet!

Han kom efter några minuter iaf och jag hoppade på och vi åkte till klubben. Man skalade av sig lite jacka och sånt för att inte storkna medan vi väntar in dom andra. En efter en börjar dom droppa in och sen naturligtvis ungefär 10 minuter innan avfärd ringer dom från hans jobb. En ventil eller nåt som lossnat så han måste åka in direkt... Bara att dra på allt, och så släppte han av mig hemma igen. När man väl kommer innanför dörren rinner det nästan om en och det är bara att skala av stället igen...SUCK!

Jag vet hur gärna han ville åka också så jag lider med honom plus att jag saknar att vi inte hinner ses nåt... nåja inget mer med det men drygt är det. Blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback