muuuuuuu

Det blev en promenad i Oset igen när jag och Milla tog vår dagliga prommenix. När Jörgen är hemma och tar hand om lilla Nona så kan vi ta dom andra på en längre tur och idag blev det ca 1h i oset. Kossorna som betar där är usöta så jag provade mobilens kamera på dom idag :D och på Smilla & Kira såklart. Jättekul att se hur Kira vant sig med att jag går med henne. Hon blir mycket gladare nu när jag kommer och ser nästan ledsen ut när jag går och hon inte följer med, moster är stolt (jag alltså)!



Smilla och Kira, är dom inte vackra!


Söta Highland Cattle kossor och kalvar, samt några vanliga kor :D Muuu på er!


Kommentarer
Postat av: Milla

Klart de är vackra! också stolt

2008-07-09 @ 08:52:09
Postat av: Sayo

hehe det förstår jag sis :D

2008-07-09 @ 23:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback