Tar tebax det där om tröttheten...

... var jag trött i måndags var det INGET mot hur däckad jag var i tisdags :D Ungarna skötte sig finfint på basketen och tjejerna kom delad 5:a och killarna delad 3:a så jag var jättestolt även om de grät floder när de åkte ut.

När jag kom därifrån var jag döv (hade glömt öronproppar) och helt utmattad även fast jag mer eller mindre hela dan suttit på en plats för att hålla koll på väskorna...

Efter en snabb, gäspande kopp te hos Carinne rörde jag mig hemåt. Vid niotiden orkade jag inte hålla mig uppe längre och 22 sov jag gott :D

Idag har jag varit större delen av kvällen på mcklubben och fikat, kastat dart och bara babblat strunt. Har nästan träningsvärk i dartarmen :D

Förresten har systeryster börjat på hundcampus i Hällefors nu. Blir verkligen sugen på att åka dit och hälsa på. De verkar ha kanonmysigt där och det är kul att läsa hennes bloggar om det!  Passar henne som hand i handske tror jag :D Nåja, ska strax krypa ner i sängen och lyssna på lite ljudbok innan jag sussar. Pullmans sista bok är spännande. Måste ju se hur upplösningen blir, fast det är ett tag kvar eftersom jag nyss börjat på den! Den är speciellt intressant om man som mig gillar religion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback