sent, för ovanlighetens skull :D

Idag är jag bara TRÖTT! Gjorde en maraton dag idag och jobbade från 8-20... inte nyttigt men attans vad jag hann mycket! Gubben var ändå nere på mcklubben och skruvade på hojen så jag satt kvar och vips hade tiden gått och när han var klar plockade han upp mig.

Hade jag kommit ihåg att fylla på mp3spelaren med tredje Philip Pullman boken så hade jag nog åkt hem tidigare  så jag kunnat lyssna på den ;) Måste säga att jag verkligen gillar hans serie om den mörka materian (Guldkompassen och fortsättningen Den skarpa eggen). Nu är iaf min mp3 nyladdad med tredje boken: Bärnstenskikaren. Tidigare skrev jag nog nåt om att jag hade lite svårt för Lena Nyman som uppläsare. Nåja, ganska snabbt vande jag mig och nu har jag inget emot henne alls utan jag är helt inne i berättelsen.

Imorrn är det basketfemman för hela slanten och jag hoppas vi får en finfin dag med ungarna. Håll tummarna för oss!
Dax att kravla till sängs!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag tror du är min mest tacksamma läsare, förutom att roas lämnar du ofta en kommentar som avtryck, sånt uppskattar jag!

Lycka till med morgondagens turnering, och sopa mattan med 5:orna från de andra skolorna!

Postat av: Sayo

Hehe jag vet, tycker själv det är kul att få kommentarer så då ser jag till att lämna såna jag med :D
Vi sopade mattan lite iaf :D 3:a och 5:a blev våra lag!

2008-01-23 @ 22:31:02
URL: http://sayo.blogg.se
Postat av: MH

Om du trodde du skulle ha svårt för Lena Nyman som uppläsare kan jag bara säga att du skulle hört råmaterialet till Bärnstenskikaren. Den var ruggigt svår att klippa på grund av en massa rossliga in- och utandningar och annat fuffens. Mina öron (och mitt psyke) avled nästan. Jag hoppas den gick att lyssna på iaf! =)

2008-10-06 @ 22:19:00
Postat av: Sayo

hehe då låter det som om Lena var 100 gånger bättre än det du lyssnade på då MH :D

2008-10-17 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback