host, host, host

Nu har jag gått igenom min omgång med förkylning, feber och hosta... eller snarare hostan har jag kvar än, men i övrigt mår jag ganska bra. Jag va sjuk från fredag-onsdag förra veckan så det var ingen höjdare direkt, men men sånt man får ta...

Helgen har varit lugn och skön. Det behövs ibland. Har suttit och skrivit på omdömen så det blev en hel del jobb ändå *suckar* inte mkt att göra när det måste in och jag inte hann när jag var sjuk.

Urk, känner att jag inte riktigt är inspirerad att skriva nåt inlägg nu faktiskt så jag lägger ner och flyttar mig till tv-soffan istället.

Blir kanske nåt avsnitt av Little Britain idag, vi har kört några såna nu i helgen :D brittisk humor är helskön! Jag önskar att jag hade Keeping up Apperances också (eller hur det nu stavas, orkar inte slå upp det idag), appropå skön brittisk humor :D

I ljudboken snurrar nu Philip Pullmans sista bok: Bärnstenskikaren. Grymt bra serie och det ska bli mycket intressant att se hur dom binder ihop den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback