tredje advent

Det är det iaf om en kvart ungefär... tiden går fort som alltid!

Kenneth har konstant ont och jag bara önskar att dom ville operera honom nångång så han blir av med smärtan, det är hemskt att inte kunna göra nåt! Jag skulle inte bli förvånad om han helt plötsligt är gul i ansiktet pga att gallblåsan spruckit för honom...

Idag har jag varit med Milla till Hällefors och hämtat grejer på Hundcampus. Det blev en ganska mysig tur i ett snöigt landskap. Synd att vi kom iväg lite sent så ljuset inte var så bra. Det hade varit kul att filma hundarna lite ute i snön men det blir fler gånger!

Jag bestämde mig igår kväll för att inte ställa klockan utan sova tills jag vaknade... somnade vid 12 igår och vaknade 11.45 hm, jag tror att jag var lite trött... Det märks att det är betygstider och avslut på allt för jag är igång som sjutton och jobbar för mycket som vanligt. Inte så konstigt att man däckar då iof.

Jag ska nog sova snart nu med så jag vaknar i vettig tid imorgon (före 12!).
Tjingeling! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback