GOTT NYTT ÅR 2009!

Sista dagen på det nya året och det har varit en lugn och skön dag. Tyvärr mestadels själv eftersom darlingen är inne på jobbet och sliter. Det är hopplöst när allt brakar under helger när det inte finns folk som kan rycka in. Kenneth var just här på middag och vi fick lite tid ihop (sågs en sväng tidigare idag också) innan han nyss åkte tillbaks med mitt tillstånd ;)

Ledningen har erbjudit dom en rejäl bonus för att jobba ikväll och troligen blir det en bonus i form av en fin resecheck så det är nåt att se fram emot under kommande året. Det gör att kan överleva den trista delen av att fira själv. Som tur är finns det mkt bra film och rödvinet smakar finfint så jag lider inte så mkt faktiskt.

Nyår har aldrig varit nån stor helg för mig för förr när jag pluggade så jobbade jag alltid nyårsafton när jag extraknäckte som croupier. Vi hade riktigt trevliga efterfester då  faktiskt och firade tolvslaget lite senare hehe minns en sen nyårsnatt då vi firade tolvslaget kl 5 på morgonen efter lite alkohol, varma mackor och pokerspel hemma hos en av kollegorna som bodde på storgatan. Idag skulle jag vara helt förstörd hehe, märks att man blivit gammal :D

Fick förresten ett jättefint mms av en kompis igår som berörde mig en hel del. Kan inte lägga upp det men KRAM till dig som skickade det och vi ses på fredag för att fixa mer med korten!!

Nåja, jag vill i alla fall önska alla en fin kväll och ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Må 2009 ha många fina saker i beredskap för oss alla och jag hoppas darlingens profetia om nästa nyår stämmer! KRAAAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback