Grattis MADONNA - 50 år!

Idag fyller Madonna 50 år och hon ser definitivt inte ut som det. Snacka om att va i form för sin ålder! Dagen till ära poppar jag senaste albumet Hard Candy för fullt.

Dessutom blir det lite fin uppladdning för om lite över en månad ska jag och Carinne till Paris för att se hennes Sticky & Sweet konsert på Stade de France! Det ska bli GRYMT kul!

Vi var ner till Rom för två år sen och såg hennes Confessions on the dancefloor-konsert där och den va jättebra.
Man kan säga vad man vill om henne men hon har en SHOW och när man ser på hennes inflytande sen hennes första platta så är det imponerande!

Här är lite artiklar om födelsedagsbarnet:
"50 inget fult ord", "10 x Madonna som förändrade världen" och "Madonna blir aldrig gammal".

Några av mina egna bilder från Confessions on a dancefloor - Rom, sommaren 2006



Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt!

Hoppas du har haft en bra sommar och tack för alla fina kommentarer!

Livet leker eller?

Postat av: Sayo

hehe jepp, finfin och jäääättelugn sommar :D precis vad jag behövde :D

2008-08-17 @ 13:27:39
Postat av: S

en upplevelse värd att upplevas.

2008-08-21 @ 02:37:19
Postat av: Sayo

helt klart!

2008-08-23 @ 05:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback