Födelsedagsfirande :D

Imorrn fyller morfar 80 år så jag har landat hemma för att fira lite med familjen. Tyvärr har Kenneth beredskap och kunde inte komma med :(

Kräftskivan hos Carro igår blev riktigt trevlig och vi satt på hennes veranda och mumsade kräftor, snapsade lite och babblade mycket :D Som tur var blev det inte så jättesent men jag va iaf alldeles för trött imorse och tog tåget vid 13 ist för den vid 9 hehe

Nu har jag softat i viks iaf och hunnit med lite hundsök med Milla. Vi tog en hund i taget och gick ut i skogen. Jag gömde mig och hunden fick söka. Jättekul att se hur de olika hundarna sökte av. Lilla Nona fick ju se hela tiden då jag gick iväg och jag satt så jag mer eller mindre syndes hela tiden eftersom hon behöver lära sig. De större hundarna fick gå mer på doftspår eftersom dom inte såg vart jag gick utan syrran distraherade dom och gick iväg lite. Det var iaf jättekul och hundarna var helt lyriska. :D

Nu kom morfar, mormor och morbror Ralf och käket är klart så dax att MOFFA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback