Simpsons IRL :D

Ibland är det kul att bara surfa runt på bloggar. Via Mats Strandbergs blogg (som jag kom in på när jag läste hans bok Bekantas bekanta, rekommenderas!!!) hittade jag den här youtube länken till ett avsnitt av Inside the actors studio där man möter rösterna bakom Simpsons. Det är 5 delar och länken är till det första avsnittet som faktiskt är lite segt. Hoppa vidare till nåt av dom andra om du vill. Kanonkul att höra rösterna. Dom är så attans duktiga på sånt!

I övrigt är jag sämre igen så jag hoppade över den planerade dagsturen med syrran hem till päronen. Det får bli en annan gång. Bättre jag kurerar mig. Fick en mysig morgon med älskligen istället och vi åt färska frallor och kollade på Grease. Lugnt och skönt!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Javisst är det super sköönt med detta underbar väder ute. :-) Man blir så glad av det, och skönt är det och kunna sitta ute och äta. :-)
Krya på dig

Postat av: Sayo

ja det känns verkligen som om sommarn är här nästan! :D

2008-04-28 @ 21:10:30
Postat av: Lena

jag satt o kikade på det där programet där skådespelare bjuds in till en frågestund o i publiken sitter (teater?)studerande, att jag inte kan komma på vad det heter. i alla fall så var det personerna bakom simpsonrösterna. vad förvånad jag var
att samma personer har flera karaktärer. o vad jag skrattade när "Marge" pratade, det var ju som att höra
karaktären tala men med fel ansikte!!!

hoppas du känner dig bättre!!!

2008-05-01 @ 21:18:42
URL: http://lenaspingler.blogg.se
Postat av: Sayo

hehe jo det är helskönt! Den jag länkade till var ju bara del 1 av 5 och dom andra delarna är ännu bättre. Där hör man mer av deras olika röster. Fattar inte hur dom kan göra sånt :D läckert iaf!
Mår bättre helt klart men har kvar hosta, heshet och snuva SUCK!

2008-05-01 @ 21:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback