måsten och borden

urk vad jag hatar såna... det snurrar femtielva miljoner måsten och borden runt runt i mitt huvud och jag blir så himla trött på det!! Nu lyser solen så jag har iaf äntligen klippt gräset på uteplatsen. Om jag orkar ska jag försöka sopa rent balkongen och rensa rabatterna och torka av utemöblerna (bara ett bord, men tillhör kategorin "borden" ;) ja jag vet att det är låg humor men det är ungefär där jag är idag. Usch, hatar när det är soligt och fint och jag inte är i form *suckar*

Kommentarer
Postat av: S.

bor-den-där?

du kan min filosofi . en sommaräng har också sin charm , inte bara som gräsmatta.

2008-04-20 @ 21:34:58
Postat av: Sayo

hehe nog för att jag gillar sommarängar men inte på min lilla täppa, fast jag förstår vad du menar ;)

2008-04-21 @ 21:00:36
Postat av: Lena

been there done that!! :D

tog mig ikragen idag att pyssla på balkongen. så nu e alla prydnadssaker på plats, lika så parasollet o utemöblerna... nu saknas det bara växter som kommer senare när de har blivit större o ute-vana!

allt har sin tid, så varför stressa? måsten e tråkiga men borden e just bara borden... det kan vara bra att göra dem, men man måste inte...

Postat av: Sayo

jo du har så rätt :D ungefär därför jag inte kom längre än att klippa gräset :D det var iaf alltid något och ser bra utåt, speciellt när grannarna inte gjort det än hehe

2008-04-22 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback