krasslig

urk va trött jag är på att inte må bra! Har varit hemma sen i onsdags nu och jag är rejält trött på det! Jag har haft feber, igensvälld hals och näsan är täppt. Nu är iaf febern borta men jag är trött i kroppen än. Milla har kommit förbi nästan varje dag nu när jag varit hemma. När hon tar ut Nona har hon gått förbi här och sagt hej och igår hade jag hand om Nona en sväng när hon gick ut med de andra 2 hundarna. Ursöt liten tjej men det är verkligen intensivt att ha valp.

Om jag är piggare imorrn åker jag hem till viks en sväng med syrran. Hon ska hem över dan och visa upp valpen ;) Idag har jag åtminstone orkat slå igång tvättmaskinen. Ska försöka diska också så blir nåt mer vettigt gjort.

Gubben min har stressat som sjutton sista veckorna och jag är lite orolig för honom. Ska försöka hjälpa honom varva ner lite. Tur att han har kortet tillbaks iaf. Att skruva på mc'n och åka lite lugnar honom och jag gillar också att åka så jag klagar inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback