äldre igen...

Tack till min underbara älskling, min familj och mina vänner! Ni är bäst! Jag hade en jättetrevlig födelsedag i lördags! :D

Mina föräldrar kom ner och vi käkade lunch här hos oss. Kenneth lagade supergod pasta (mamma var imponerad och fiskade efter receptet i smyg efteråt!). Eftersom vi hade vildbasarna här också så blev det smidigast att äta hemma. Det räckte med att vi fått jaga hundvakt på kvällen sen. Efter en mumsig lunch och efterföljande princesstårta softade vi hemma och undrade hur vi skulle kunna trycka i oss mer mat ett par timmar senare... men det gick!

Som tur var kunde Danne och My ställa upp och ta hand om Marwin och Leo på kvällen så vi dumpade dom alla i Kenneths lya i Varberga och tog med oss Andreas till Coco Thai. Väl där mötte vi Milla och Jörgen samt Carinne, Janis och Therese! Det blev en jättetrevlig middag och deras bbq buffé är verkligen helt suveränt god! Pinsamt nog hade mina kära vänner skvallrat så vid efterrätten kom en grattis-sång på högtalarna och så kom de ut med en efterrätt med ett sprakande tomtebloss som restaurangen bjöd på. Min favoritservitris/delägare (tror jag? det är hennes man och hon driver det, som jag fattat det iaf) kom ut och gav mig en grattiskram också. Som vanligt var jag tomatröd i ansiktet när alla står upp och sjunger... SUCK! Nåja vi satt kvar ett tag och bara jäste och sen åkte vi hemåt. Stackars vännen Carinne har ryggskott och var gullig nog att komma med ut trots att hon hade ont när hon satt länge... älskar dig vännen!

Nåja den dagen och egentligen hela helgen var klart trevlig! Resten av helgen var lugn, men det var ju också det som var det trevliga :D

Det enda tragiska är att mitt favveställe har lagt ner *sörjer*

Kommentarer
Postat av: Lena

låter som du fick dig en bra födelsedag!

Postat av: Sayo

jepp :D den var finfin!

2008-04-17 @ 21:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback