It's Friday, I'm in love!

Den textraden är en sån som fastnar i skallen och återkommer med jämna mellanrum. Sitter och går igenom burken med Marwin sovandes på mina fötter och Kenneth surfandes på sin datorn några meter bort. Lugnt och skönt. Det är fredag, inget speciellt bokat på hela helgen och allt känns bara underbart!

Darlingen ska fixa mat snart och sen blir det säkerligen softande med Heroes i tv-soffan. Vi såg första avsnittet i veckan och fastnade. Tur att man har lite kontakter ;)

För övrigt är allt finfint faktiskt. Jobbet rullar på bra och jag är nöjd med min tjänst i år. Det finns mycket att göra, men det gör det alltid så det är inget nytt. Vore skönt att bli av med min envisa förkylning bara. Den här veckan har det låtit som om jag varit i målbrottet hela veckan. Skönt att rösten hållit så jag kunnat jobba iaf. Får vila ordentligt i helgen nu!

*skickar en extra kram till S och hoppas allt är bra*

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ju iallafall vara kvar på Op från skillnad från vissa andra 8-)

Postat av: Anonym

tråkigt med förkylning, du är inte den enda kan jag tala om! :)

2007-09-17 @ 09:09:01
URL: http://hejcaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback