Halvår

Tiden snurrar vidare och nu har jag och Kenneth träffats i ett halvår :D
Det känns sanslöst bra! Jag firar med en lite bild från vår trip till Liseberg. (bilden bort-editerad)
 
I övrigt firade vi lite i fredags med en mysig middag hemma. Lite vin, levande ljus och god mat är ibland allt som behövs för att man ska må bra!

Vi var ute och åt på Coco Thai i lördags och det smakade lika bra som alltid!! Idag söndag har vi promenerat till stan och shoppat lite samt promenerat tillbaks. Dax att komma igång och röra sig lite igen, vi har moffat alldeles för mycket! :D men gott är det! Sen hade jag supertur att få mina fönster tvättade. Nu ser man faktiskt ut genom dom. Snacka om ny utsikt! :D Kenneth har helt underbara vänner *skickar en bamsekram till Mats* De rena fönstren har fått mig att komma igång och städa så nu är sovrummet helt nystädat och nästan alla gardiner är tvättade osv. Nyttigt ibland hehe synd att det inte händer oftare bara ;)

Nåja, dax att krypa till kojs! Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback