första och sista turen för säsongen?

Ledig fredag, det är gött det!! :D Som tur var hade guben också ledigt så vi har haft det finfint. Solen lyste och det var hyfsat ute så vi åkte faktiskt en tur med nya mc'n. Kanonkul! Det var ju min första tur med den hojen och det funkade riktigt bra. Tyvärr är man ju stel som få så jag behöver stretcha lite för att sitta lite bekvämare tror jag men det är hanterbart. Sen blir det ju inte lättare av att det är kallt så man hade femtielva lager kläder på sig för att inte frysa ihjäl... vad gör man inte för nöjet att åka! ;) Kul var det iaf, synd att det snart är vinter *suckar*

Igår kväll såg vi
Barnyard , helt ok film. Jag gillar tecknat! :D

Idag kommer Carinne över på lite mat och så ska hon få träffa Marwin ordentligt. Hon är hundrädd så vi får ta det försiktigt men förhoppningsvis funkar det bra. Sen blir det Ratatouille!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback