Familjebesök

När det snöade lite igår så undrade jag om vi skulle få besök idag. Som tur var det inte så mkt snö utan mamma vågade köra ner ändå. Hon och mormor kom ner för att hälsa på oss. Främst Milla då eftersom mormor inte sett nya lägenheten.

Kenneth och jag lämnade Marwin hos Milla (hysterisk glädje bland alla hundar) och åkte för att hämta kärra och sen körde vi bort lite skräp från Kattis nya kolonilott.. Den blir riktigt mysig och passar henne perfekt! Det gick snabbt och smidigt och sen återvände vi hem för att dra oss ut på stan och äta lunch.

Det blev Efesos. Stället funkar alltid för maten är kanon! Kenneth åt där för första gången och gav maten godkänt betyg ;) Jag åt husets plankstek som alltid och den var lika mumsig den här gången också!

Vi handlade lite efteråt och det blev ett par jeans, ett besök på apoteket och lite Kanelkaffe från
Kaffe&Pralin. Sen köpte vi med lite pecanpaj och provade Kenneths inköpta Kaloa-kaffe (också från Kaffe&Pralin såklart!). Mums mums!

Efteråt har vi gått en sväng med Marwin och bara softat. Kenneth fixar med Bunkers hemsida och jag har rensat lite på diskarna. Fattar inte... hur jag än gör är det alltid fullt ;)

Nu blir det kanelkaffe, chokladpraliner från Chokladbutiken samt Starsky & Hutch (som visas på kanal 5).
Ciao!
image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback