slow start

Jag önskar att jag inte var så morgontrött. Det tar evigheter för mig att vakna till oftast och att bara resa sig upp ur sängen är inte helt enkelt. Nåja som allt annat så gör man det i slutändan. Tur att man kan få en liten lugn stund hemma iaf innan man åker iväg. Inte många minuter men det gör sitt till.

I övrigt så är det lite typiskt att när jag fixat en överraskning är personen i fråga inte närvarande. Lite trist men men...

Jag var och fikade med Kattis, Linus, Carro och lilla Alice igår. Alice har fyllt år så vi fixade en liten present åt henne och fikade lite. Ursöt är hon :D det märks att det var länge sen jag träffade henne sist för hon är verkligen så stor (2 år). Jättekul att se henne växa!

*sjunger lite med lite i here's a plea from my heart to you, nobody knows me as well as you do* jepp DM snurrar fortfarande ;)

Kommentarer
Postat av: MPJ

Ja det där med morgontrötthet har ju inte jag vuxit ur heller, det e skönt att dega på morgonen. Jag säger bara som AM sa"...att man går ju inte upp på morgonen ENBART för att gå till jobbet."
Fast jag behöver inte lika långtid för att fixa mig heller på morgonen...Kram

2007-03-15 @ 16:18:48
Postat av: erica

Du-är-vad-du-äter - Anna hade sagt....ljummet vatten i en termos vid sängen...smörj hela kroppen inklusive hårbotten med sesamolja ...promenera en timma...sen är du pigg...(men kladdig, svettig och hungrig)
jag säger: varm dusch, starkt kaffe, tidningen - ready to take off!

2007-03-15 @ 19:30:29
Postat av: elin

du kan ju alltid ta en sovmorgon, imorrn kanske? ;) annars ses vi på nationella.. *suck*

Postat av: Sayo

MPJ, måste säga att jag är nog ovanligt effektiv för att vara tjej på morgonen faktiskt ;) beror nog på tröttheten och att jag vill sova så länge som möjligt...

Erica, din plan låter klart bättre än Annas *s*

Elin, bra försök ;)

2007-03-18 @ 00:55:03
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback