länge sen nu!

Ja, jag vet att jag inte skrivit på eeeeevigheter :D oroa er inte dock. Allt är bra men jag har bara jobbat fööör mkt förra veckan. Hoppas på en bättre vecka nu iaf :D

Helgen som varit var riktigt trevlig! Carinnes bror Seb och hans Dim kom hit och vi hjälpte henne flytta på lördagen. Full rulle men det gick riktigt smidigt. På kvällen var vi ut och dansade och hade väldans trevligt! Sen lugnt på söndagen med en fika på Hälls med Kattis.

Igår började jag i en kör. Praktiskt nog är den på skolan och vi är få men hade grymt kul! Jag har glömt hur mycket jag saknat att sjunga... längtar redan tills på måndag då vi kör igen!

nåja kort och koncist men ett livstecken iaf. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: IT-mamman

Skönt att höra! Jag började bli orolig.

Postat av: Sayo

hehe söt du är :D

2007-03-06 @ 21:48:13
URL: http://sayo.blogg.se
Postat av: Erica

Skönt liv, skulle vara nice att få slippa brödsmulor, tvätthög och arga småkillar för nån dag.

2007-03-08 @ 08:27:42
URL: http://klassiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback