DM-period

När det gäller musikstilar är jag verkligen en periodare. Jag evighetskör en viss artist när jag blivit inspirerad :D Just nu plöjer jag nästan bara Depeche Mode. Lyssnade massor på dom när jag var runt 15 och sen har det varit rätt lågt sen jag flyttade hemifrån. Nån låt här och där bara. Förra våren frågade sen Carinne om jag skulle med henne och Jonas på DM konsert på Stadion. Visst, varför inte tyckte jag. Blev inspirerad och lyssnade igenom det mesta av dom, framförallt Playing the Angel eftersom den var senast.

Depeche


Konserten var kanonbra :D Nu har jag alltså fått en DM sväng igen och kör nästan bara dom. Blev inspirerad av T som hänger i en kanal och nästan alltid spelar DM. Sen blev jag fast helt enkelt. Har fått lite nya remixversioner av honom också så det är kul att se vad det finns, även om jag måste säga att orginalversionerna alltid är bäst!

Så fredagskvällen här hemma hos mig är en del bloggande, en del genomläsning av foruminlägg, många delar DM under tiden, en del mjölk och en del godis.... bara att blanda och servera :D

Kommentarer
Postat av: IT-mammant

Låter mysigt! Själv har jag aldrig börjat lyssna på Depeche Mode ordentligt. U2 hänger i för min del.

Postat av: Sayo

hehe dom är också en av dom ständigt återkommande grupperna. U2 är aldrig fel! ;)

2007-03-09 @ 21:59:39
URL: http://sayo.blogg.se
Postat av: Erica

Jo...å bollibompa spelar ju festliga melodier ibland.... Har till och med packat ned vår CD-spelare i en låda i sovrummet, fanns liksom aldrig ljud-utrymme för att spela nåt eget.
31 mars blir det nåt eget i alla fall, ska åka och se dansföreställning med Bounce på kulturens hus i Luleå. :)

2007-03-10 @ 10:07:56
Postat av: Sayo

hehe bollibompamusiken kan man lätt fastna i ;) som tur var behöver jag inte göra det så ofta. Bounce låter riktigt najs iaf! Har hört talas om det!

2007-03-10 @ 16:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback